Friday, September 09, 2005

Chuva



Nao me lembro
quando começei a rezar
para que a chuva caisse
quando começei a desesperar
para que os ceus me purificassem
para que escondessem a dor nos meus olhos.
Quando terei começado a sonhar
com um anjo para me guiar por entre este nevoeiro
refugio da noite
na criança que é o dia.
Porque e que os anjos
se escondem na noite
desaparecem ao fechar do livro
e nas minhas lagrimas renascem.
Quero sonhar com o dia
em que a chuva me leve
me misture com o nevoeiro
me mostre a criança
que perdi no dia
em que começei a caminhar...
Quero comprir a minha profecia
subir às montanhas que sonho
e dormir no nevoeiro
que a tua falta em mim cria.

2 comments:

Anonymous said...

Shelter From The Storm and Solaris: What's on tonight
No, there's no U.S. Open tonight. Shelter From The Storm: A Concert For Katrina will air on several networks at 8pm.
For all your legal needs Check out our New texas notary public Site,

Anonymous said...

Katrina Benefit Broadcast 'Will not have Politics Edited Out'
The television broadcast of tonight's Hurricane Katrina benefit show Shelter From The Storm will not edit out any political statements the artists choose to make.
Hey, you have a great blog here! I'm going to bookmark you!

I saw a free articles site/blog. It pretty much covers free articles related stuff.